diumenge, 1 de novembre del 2009

COED

A classe de l'imma vem parlar del Guillermo Orozco, i ens va passar un vídeo entrevistant-lo.

Orozco Guillermo ens proposa una reflexió i ens ofereix una lectura pedagògica de la comunicació audiovisual a l'era d'Internet, però no tan sols això ens parla de tots el mitjans de comunicació, televisió entre altres. Expressa la responsabilitat davant de tots a l'educabilitat de la comunicació audivisual. Cal preparar-se per a ser audiència i ser crítics envers els mateixos mitjans, llavors podem gaudir d 'una bona comunicació audivisual
Desprès vem veure dos anuncis El primer era de las galeries Preciados, va ser comentat a clase , era la tornada a classe, i la imatge que ens tranmitia , música, colors, entre altres.

El segon “spot” que vam veure va ser el de Seat Altea XL.


Aquest anunci ens transmet el tipus de família exemplar, idea de la família unida.

Es l' història de Brother, un enorme monstre pelut que s'alimenta de l'amor que li donen els altres, i el va fent créixer, fent-se cada vegada més i més gran fins que no arrivar a capiguer al cotxe.
El creixement desproporcionat del Brother serveix per especificar la grandessa del cotxe familiar. així com per donar l'imatge de que la família creix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada