dimecres, 30 de desembre del 2009

Síntesi

El bloc per a l'assignatura ens ajuda a treballar tots els continguts que donem a classe i sempre poguem tenir una mèmoria del que hem fet o una síntesi de les nostres clases.

El bloc m´ha permès treballar molts continguts, compartir diferent informació amb els meus companys de classe. També puc dir que he après molt perquè el meu nivell a l´informàtica era mínim, he descobert el que era l´ús d'etiquetes, com publicar una imatge o un vídeo o simplement com crear un enllaç. El bloc m´ha servit comb un webquest, o com autoaprenentatge.
Les meves millors intervencions han estat :

La pràctica audiovisual, perquè em va costar bastant pujar el vídeo, la realització va ser molt elaborada, i vaig aprendre molt desde la transformació del vídeo a l´aula d´audiovisuals, cuadrant la música amb l´imatge, compartint la creació amb les companyes.


L´altre pràctica ha estat la del territori, crec que l´elaboració del power point, recerca d´informació, la síntesis perquè es mantiguès en un temps establert va ser molt correcta, així com les animacions del power point.

Però no tant sóls m´agradaria escollir pràctiques, si nò destacar la entrada dels tòpics, crec que si comparo anteriorment he pogut alfabetitzarme de informació, i que els meus coneixements han estat molt més amplis desprès de passar per aquesta assignatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada