dilluns, 5 d’octubre del 2009

Un petit só i el notebook (2/10/2009)

La sessió del dia 02/10/09, a gestió de la informacio i TIC, ens van ensenyar a publicar un bloc de notes amb el google.com/notebook.

Primer de tot havies de crear un conte amb el google.com/notebook,un cop creada ja es podia utilitzar.

A classe hem creat l´idea de regals per a la familia. Hem etiquetat cada secció, segons creia que era més adequat el lloc, amb: amics, familiars, parella. Y finalment l´hem compartit i ho he fet públic perquè tothom hi pugui accedir.
Hem pogut decubrir com es presenta el google/notebook

Avui, he pogut penjar la meva pràctica de sò al blog.

El programa Audacity no en funcionava al meu ordinador de casa, així que tot plegat ha sigut un enrenou.

Vaig anar a la pàgina web del goear (http//:www.goear.com), em vaig fer un compte nou i vaig pujar el sò desprès vaig penjarlo al blog.



Veig que l'assignatura cada dia es fà mes difícil, a veure si em surt "un primo de zumosol" que m'ajudi a mi tambè

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada